Lichtreclame is voor jou de perfecte manier om zowel overdag als ‘s nachts je naam duidelijk zichtbaar te laten zijn. LED-verlichting wordt steeds populairder. Het is energiezuinig en duurzaam en biedt veel flexibiliteit in kleuren, helderheid en animaties.
Daarnaast zijn er nog legio andere verlichtingsmogelijkheden. Alles in samenspel met de architectuur, huisstijl en goede ontwerpen. Wij zorgen ervoor dat jij verschillende ideeën krijgt aangereikt en ontwerpen ze ook zo realistisch mogelijk -bij dag en bij nacht- zodat je een gefundeerde beslissing kan nemen.
Doosletters zijn individuele letters of logo’s die op een achtergrondpaneel zijn gemonteerd. Ze worden verlicht met interne verlichting en kunnen – door een aanwezige RGB module- worden aangepast aan de kleuren en stijlen van de branding van het bedrijf. Ze zijn populair vanwege hun duurzaamheid en zichtbaarheid, vooral ’s nachts.
Lees meer over dooslettersLichtbakken zijn vaak rechthoekige (aluminium) frames vormen worden geleverd met interne verlichting en een transparant frontpaneel. De afbeeldingen, tekst of logo’s worden op het frontpaneel afgedrukt en worden verlicht van binnenuit. Het frontpaneel kan een acrylaat (opaal)plaat zijn maar dit kunnen ook textieldoeken zijn die opgespannen zijn in speciaal daarvoor bestemde frames.
Meer over lichtbakkenLED lichtlijnen zijn een innovatieve vorm van verlichting die steeds populairder wordt in zowel commerciële als residentiële toepassingen. Ze bieden een veelzijdige en energiezuinige oplossing voor het verlichten van ruimtes, accentueren van architecturale kenmerken en het creëren van sfeervolle ambiance.
Lees meer over lichtlijnenNeonverlichting wordt gebruikt om woorden, symbolen en afbeeldingen te creëren met felle, levendige kleuren. Vanwege de nadelen als hoge energiekosten en hoge onderhoudskosten is deze techniekreclame; iets minder populair.
Heeft de looks van neon maar is op een slimme manier met LED uitgevoerd.
Dit type reclame wordt gebruikt om afbeeldingen, video’s en animaties op een groot oppervlak te projecteren, zoals een gevel van een gebouw. Het kan een indrukwekkend effect hebben en is vooral effectief bij het adverteren voor evenementen of bijzondere gelegenheden.